Filosofie doktor i Ledning i Nordamerika

Hitta PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016

Ledning

En doktorsexamen är en förkortning för filosofie doktor. Denna examen är en doktorand-program som levereras till en hög nivå elev forskare som har gjort djupa forskning inom ett specifikt område eller ämne.

En förvaltning doktorsexamen kan du få en stor erfarenhet och kunskap speciellt i hanteringen av stora företag som har många dagliga ledarskap utmaningar. Det kommer också möjligt för dig att göra inte bara perfekt, exakta och objektiva beslut på ledningsnivå men även inom kortast möjliga utsatt tid.

Spanning 23 länder, är Nordamerika kontinent fylld med utbildningsmöjligheter. Eleverna har möjlighet att lära sig flera språk och utveckla en förståelse för vitt skilda kulturer.

Se alla doktorsprogram i Ledning i Nordamerika 2016

Läs Mer

Phd, Ledarskap: Läroplan Och Undervisning

Concordia University Chicago
Campusstudier Heltid 4 år October 2016 Amerikas förenta stater River Forest

Concordia University Chicago forskarutbildningen i ledarskap med en koncentration i läroplan och undervisning är för lärare som vill driva ett program som lärare och forskare förbereder sig för ledande roller i offentliga eller privata skolor. [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. Concordia University Chicago forskarutbildningen i ledarskap med en koncentration i läroplan och undervisning är för lärare som vill driva ett program som lärare och forskare förbereder sig för ledande roller i offentliga eller privata skolor. Detta program utvecklar pedagogiska experter som kan utforma, genomföra, utvärdera och hantera läroplan och undervisning program i K-12 skolor. Inlärningsmål Utveckla förmågor för forskning och kritiskt tänkande inom läroplanen och undervisning, med en teoretisk och praktisk kunskap. Utveckla kompetens i utvärderingen kursplaner, utveckling och kartläggning. Förbättra förståelsen i undervisningen och inlärningsprocessen. Bygga en stark yrkesbakgrund inom områden med anknytning till läroplan och undervisning. Stöd och leda reform och förändringsarbete i samband med lärare utveckling i skolan. Akademiska inträdeskrav: Kandidatexamen och magisterexamen från en amerikansk motsvarighet, regionalt ackrediterad institution [-]

Självstudier Doktor I Internationell Företagsledning

ISM - International School of Management
Campusstudier Heltid Deltid 4 år September 2016 Frankrike Paris Sydafrika Kapstaden Brasilien Sao Paulo Indien Delhi Kina Shanghai Amerikas förenta stater New York + 11 fler

ISM PhD i International Business Management förbereder erfarna och högt motiverade affärsmän att inleda karriären för engagerad undervisning och forskning inom den akademiska världen [+]

Självstudier PhD i International Business Management

Den filosofie doktor (PhD) program är utformat för två typer av kandidater: erfarna företagsledare som vill "ge något tillbaka", och bidra till utvecklingen av framtida företagsledare genom att bli effektiva lärare; och innovativa lärare och / eller forskare bestämt sig för att göra en inverkan genom att bidra till kroppen kunskap inom det valda områden. Doktorander lär sig att göra en skillnad genom att skriva, tala, undervisning, forskning, rådgivning och genomföra entreprenörssatsningar.

Programmet betonar en förståelse för ledning som det praktiseras och tolkas inom organisationer, sektorer och kulturer. Varje kandidat utvecklar vetenskaplig och pedagogisk skicklighet för att skapa och uppmuntra nya perspektiv på förvaltningspraxis. Den är utformad för att framhäva kursplaner ledarskap och att fokusera på tillämpad och teoretisk forskning som förbättrar undervisning och utbildningsresultat.... [-]


PhD I Management

Maharishi University Of Management
Campusstudier Deltid September 2016 Amerikas förenta stater Fairfield

Forskarutbildningen vid MUM är en gemenskap av förfrågan om fortsatt utforskning av frågor som föreslagits av denna avhandling [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. I juli 2013 och juli 2012, värd MUM affärs fakulteten konferenser om Deep Green Sustainability med framstående talare från hela världen. Dessa konferenser sammankallades för att undersöka avhandlingen: "Det måste finnas en omvandling av medvetande för att verkligen" bädda "hållbarhet i våra företag och vårt samhälle." Forskarutbildningen vid MUM är en gemenskap av förfrågan om fortsatt utforskning av frågor som föreslagits av denna avhandling, inklusive: Vad är medvetande? Hur kan vi studera omvandlingen av medvetandet på individuell och kollektiv nivå? Vilka är de indikatorer på inbäddade hållbarhet? Vilka är mekanismerna för att bädda hållbarhet? Hur kan forskningen syftar till att undersöka sambanden mellan medvetande och hållbarhet? Vi välkomnar dig att gå oss i detta framkant utforskning av potential att förändra organisationer och samhällen genom djupgående medvetandebaserade metoder för hållbarhet. - Dr. Dennis Heaton, Director PhD i Management Study hållbar förvaltning Forskarutbildningen i Management vid MUM undersöker hur organisationer skapar hållbart värde som uppfyller intressen i organisationen genom att producera positiva effekter för samhället och miljön. Våra undersökningar av hållbar förvaltning omfattar tre komponenter: Utveckla helhets medvetenhet i chef Hantera omvandlingen av organisationer mot hållbara metoder Mätningen och kommunikation av hållbarhetsresultat. Var och en av dessa komponenter är täckt i kurser och de representerar omfattningen av vår programmatiska forskning på medvetandet baserad hållbarhet i förvaltningen. Utvecklingen av individuella och kollektiva medvetande odlar inlärningsförmåga systemtänkande, samarbetsrelationer och kreativa visioner att skapa hållbart värde. Detta utvecklas medvetandet yttrar sig i nya metoder och organisationsformer som gör det möjligt för organisationer att innovativt hantera sociala och miljömässiga förvaltningsbehov. Evolving medvetande deltar också och rapporter om en helhets rad prestandaresultat, som omfattar ekonomiska, sociala och miljömässiga resultat. I forskarutbildningen vid Maharishi University of Management är en hållbar förvaltning studeras i ljuset av vetenskap och teknik i medvetandet. Detta program i Medvetande-Based℠ Management för hållbar utveckling ger förståelse och erfarenhet av den totala intelligens Nature, som automatiskt hanterar det oändligt komplexa och föränderliga universum utan ansträngning och utan misstag. Studenter i detta program praktiken teknik för personlig utveckling mot bättre hälsa, klarare tänkande, ökad kreativitet, moraliska utveckling, och visdom. [-]

Forskarutbildning I Ledningen

McGill University
Campusstudier Heltid 3 - 5 år September 2016 Kanada Montreal

Den DesAutels forskarutbildningen deltar i ett gemensamt doktorandprogram som sammanför de fyra ledande Montreal universitet (HEC-Montreal, Concordia, UQAM och McGill). Som ett resultat, eleverna får tillgång till de rika doktors erbjudanden från andra universitet och förväntas omfatta professorer från andra universitet på sina utskott. [+]

Den DesAutels fakulteten Management vid McGill, känd över hela världen för spjutspetsforskning, erbjuder en forskarutbildningen i Management där framstående studenter bedriva grundforskning vid gränserna av förvaltning kunskap och praktik. I samarbete med lärare och industriledare, förbereder programmet studenter att bli självständiga forskare, vars undervisning, publikationer och konsultverksamhet bidra till ledande universitet och organisationer runt om i världen. Den DesAutels forskarutbildningen deltar i ett gemensamt doktorandprogram som sammanför de fyra ledande Montreal universitet (HEC-Montreal, Concordia, UQAM och McGill). Som ett resultat, eleverna får tillgång till de rika doktors erbjudanden från andra universitet och förväntas omfatta professorer från andra universitet på sina utskott. Specialområden Innan man går in PhD i Management Program vid DesAutels måste eleverna välja ett område av specialisering från en av följande eller en kombination av dessa: redovisning finans informationssystem marknadsföring Operations Management Organizational Behaviour Strategi och organisation redovisning Forskar specialisering i redovisning fokuserar på frågor som rör användningen av redovisningsinformation av olika användare (dvs, investerare, finansanalytiker), effekten av regler och förändringar i redovisningspraxis och teori. Dessa inkluderar finansiell rapportering och redovisning, ekonomistyrning och styrsystem, och revision. finans Forskar specialisering i finans förbereder eleverna för forskningsinriktade akademiska karriärer. Även studenter från alla bakgrunder uppmuntras att tillämpa, har den typiska studenten en grund- eller en magisterexamen i ekonomi, finans, matematik, statistik, datavetenskap, teknik eller fysik. Alla antagna får finansiering av minst $ 20.000 per år för en period om fyra år. informationssystem Målen för PhD specialisering inom Information Systems (IS) är att främja teoretisk och tillämpad forskning om ämnen som rör informationssystemen praktiken med en kombinerad fokus på vetenskaplig stringens och relevans. marknadsföring Forskar specialisering inom marknadsföring handlar om konsumenternas beteende, konkurrenter och mellanhänder, och resultatet av sina beslut, eftersom de hänför sig till utförandet av företag och varumärken. Ett tvärvetenskapligt område, bygger marknadsföring betydligt på områden som psykologi, ekonomi, statistik och sociologi för att utveckla teori och metod. Operations Management Forskar specialisering inom Operations Management är typiskt kännetecknas av en blandning av teoretisk och tillämpad forskning. Utöver förvaltnings Science Research Center i McGill är medlemmar området anslutna med två mellan University forskningscentra, Gerad och CIRRELT. Organizational Behaviour Det grundläggande syftet med forskar specialisering i organisationsbeteende är att utbilda forskare i världsklass inom detta område. Termen "organisatoriskt beteende" avser en samling av teori och forskning som fokuserar på individuella och grupp attityder, kognitioner och beteenden i organisationer. Strategi och organisation Forskar specialisering inom strategi och organisation är utformad för att utbilda studenter i teorin och metoder för strategi och organisation. DesAutels är känt för sin processinriktning strategi - fokus på dynamiken genom vilka strategier uppstår och realiseras i organisationer, och de speciella koncept och metoder för att studera dynamiken i strategiska förändringar. Programstruktur Fas I: Förberedelse (3 till 12 månader) Innan man går in i programmet, kommer du att ha valt specialområde från följande områden eller en kombination av dem: redovisning finans informationssystem Operations Management marknadsföring Organizational Behaviour Strategi och organisation NSERC SKAPA Enviro alternativet De obligatoriska kurserna i fas I inkluderar: Forskarutbildningskurser (efter behov): bestäms vid tidpunkten för registreringen, kommer kursfordringar beror på studentens akademiska bakgrund och / eller önskat område av specialisering. Management Research Statistik (MGSC 706): Bland ämnena finns enkel, multipel, polynom och stegvis regression; matris inställning till regression; en-vägs variansanalys, två-vägs variansanalys med och utan replikering; kovariansanalys; förfaranden med multipeljämförelse; icke-parametriska statistiska metoder; en- och flerprov problem; tester av slumpmässighet; och övningar med hjälp av statistiska datorprogram. Fas II - Specialisering (18 till 24 månader) När du in i fas II av programmet kommer du att bilda en fas II rådgivande kommittén för tre eller fler medlemmar. Åtminstone måste en professor representerar en av de andra universitet som deltar i det gemensamma programmet. Denna kommitté kommer att övervaka allt arbete fas II. Dess roll är trefaldigt: Att godkänna specialisering och stöd fältkursutbud Att övervaka Research Paper För att administrera din omfattande examen och ger dig med en överenskommen förteckning över texter och artiklar för att förbereda sig för testet. Fas II initieras av din ansökan i fas II-formen, som listar utskottsledamöter och krav med preliminära slutdatum. Denna fas består av: Seminarium om forskningsmetodik (eller godkänd motsvarande kurs): En introduktion till grunderna i forskningsmetodik (vetenskaplig metod, forskningsmetoder som används inom management, fler metod metod), forskning giltighet, mätning forskning och kvalitativa forskningsmetoder. Seminarium i pedagogik (eller godkänd motsvarande kurs): Presentera de viktigaste metoder, verktyg och stödverksamhet som används i undervisningen förvaltning (dvs. föreläsning metod, fall, undervisning genom praktik, etc.), ger detta seminarium deltagarna möjlighet att öva och förbättra deras undervisningsfärdigheter, och att reflektera över universitetsundervisning och platsen för undervisning i en akademisk karriär. Minst fyra kurser i elevens specialområde Minst två kurser i elevens stödfält En uppsats Inledande och avslutande av en omfattande tenta Fas III - Disputation (12 till 24 månader) Alla fas III arbete övervakas av din fas III disputationskommitté. Denna kommitté kan vara densamma som din fas II rådgivande kommittén, eller kan beredas, återigen med representation från åtminstone en annan deltagande universitet. Denna tredje fas inleds med att lämna in en fas III blankett, som innehåller en lista över kommittémedlemmar och en sida beskrivning av din forskning ämne. Du kan sedan offentligt presentera din avhandling förslag, som måste godkännas formellt av din avhandling kommitté. När forskning och skriftliga avhandlingen är klar du offentligt disputation som det sista steget i doktorsexamen. \ Antagning McGill PhD i Management syftar till att attrahera individer som besitter en stark akademisk bakgrund, personliga initiativ och potential att bli framstående forskare. De sökande bedöms enligt deras tidigare akademiska meriter, utvärderingar av tidigare professorer eller handledare, prestanda på vanliga forskarundersökningar, relevant arbetslivserfarenhet och passningen mellan deras intressen och fakultetens fokus och mål. McGill Doctoral Kommittén granskar alla avslutade applikationer och gör de slutliga rekommendationerna entré till den gemensamma Doctoral kommittén och fakulteten för forskarutbildning och forskning för slutligt godkännande. Kandidater hålla typiskt en magisternivå examen, med en stark akademisk bakgrund från ett erkänt universitet. PhD i Management är en heltid enda programmet. Observera att våra forskarutbildningen inte granska ansökningar om Special / Exchange / besök. [-]

Postdoc Professionella Mästare (ppm)

Keck Graduate Institute
Campusstudier Heltid Deltid 9 - 36 öppettider September 2016 Amerikas förenta stater Claremont + 1 fler

Keck Graduate Institute (KGI) introducerade Disputerade Professional Masters (PPM) som en banbrytande professionella masterprogram för postdoktorala studenter med bakgrund inom vetenskap och teknik. [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. Keck Graduate Institute (KGI) introducerade Disputerade Professional Masters (PPM) som en banbrytande professionella masterprogram för postdoktorala studenter med bakgrund inom vetenskap och teknik. Denna ackrediterade magisterexamen hjälper PhD forskare och ingenjörer förvärva verksamheten och ledningskompetens som behövs för att fullfölja ledande befattningar inom life science industrin eller gå ombord på entreprenörssatsningar som är avsedda att kommersialisera teknik som utvecklats i laboratorier. Programmet läroplanen fokuserar på den unika affärsmiljö inom livsvetenskaperna. Kurser kombinerar traditionell utbildning i frågor som konkurrensstrategi och marknadsföring med specialiserade ämnen såsom den roll av reglering och medicinsk ersättning för att fastställa lönsamheten Life Science marknadsmöjligheter. I programmet ingår även kurser i redovisning, finansiering, och organisatoriskt beteende som kommer att hjälpa forskare och ingenjörer förstår hur biovetenskap företag hanteras. Dessa färdigheter är ofta nödvändigt för att möjliggöra ett effektivt lagarbete mellan de tekniska och affärsmässiga anställda i life science-företag. Program studenter intresserade av att lansera sin egen verksamhet har möjlighet att skriva in sig i specialiserade kurser i entreprenörskap. Dessa erbjudanden inkluderar kurser inriktade på att bygga och förvalta entreprenörs organisationer, samt en tillämpad kurs där grupper av studenter utvecklar affärsplaner för nya life science-företag. Postdoktorala studenter i programmet deltar i KGI s capstone Team Masters Project på grupper om 3-5 studenter som arbetar på industri-stödda projekt förutom kurser i nio-månadersprogram. KGI starka företagsnätverk ger akademiker med en unik bro från den akademiska världen till biovetenskap industrin. Detta nätverk börjar vid inskrivning i PPM-programmet som eleverna gynnas av rundabordssamtal sessioner som tillåter eleverna att möta industrins ledare samt alumner som arbetar inom tillämpade biovetenskap idag. program Fakta Postdoktorala studenter intresserade av övre nivå chefsbefattningar, eller starta eget företag inom life science industrin. De med doktorsexamen inom naturvetenskap eller teknik eller MD är berättigade att ansöka. En nio månader eller två termin program med januari eller september startdatum Programöversikt PPM akademiska programmet består av tre delar: 1. Obligatoriska kurser förvaltning. Dessa kurser kommer att hjälpa eleverna att utveckla MBA-nivå färdigheter i förvaltningsområden av central betydelse för biovetenskapliga industrin. De kommer också att hjälpa bekanta studenter med branschdynamik i olika delar av biovetenskap industrin. Denna del av PPM är identisk med certifikat i Bioscience Management. 2. Valbara kurser. Dessa kurser underlätta utvecklingen av avancerad kunskap i linje med varje elevs karriär intressen. Många PPM studenter väljer att ta avancerade affärer kurser inom internationella affärer, entreprenörskap, och / eller verksamhetsstyrning, ofta i kombination med en eller flera kurser i klinisk-regulatoriska frågor. Andra studenter väljer att ta en rad avancerade tekniska och kliniska reglerande kurser som hänför sig till ett segment eller funktionellt område av biovetenskap bransch där de är intresserade av att arbeta, såsom medicinsk diagnostik, läkemedelsutveckling och utveckling, eller bioprocesser. Vid KGI dessa vanligtvis kallas "fokusspårkurser" eller "stora kurser." 3. Team Masters Project (TMP). TMP-projektet är ett avtal forskningsprojekt som sponsras av ett biovetenskap företag. TMP-projekt består av 4-5 studenter, en fakultet rådgivare, och en företagssambands från sponsrande företaget. TMP lag kommer att ges kontor, en budget, och alla andra resurser som krävs för att slutföra projektet. Ett brett utbud av TMP-projekt sponsras varje läsår. Vissa projekt är i första hand affärsinriktad (t ex bestående av marknadsundersökningar, affärsutveckling, eller relaterade affärsmål) medan andra är mer teknisk och kan vara laboratoriebaserad. De flesta TMP projekt varar hela läsåret (t.ex. två terminer) och innehåller en mängd olika projektmål och milstolpar. På grund av omfattningen av arbetet, TMP kurs (som omfattar ett sponsrat företag projekt) räknas som 2 kurspoäng per termin. 4. Mål: Eleverna kan kommunicera effektivt i en industrimiljö som består av forskare, ingenjörer och affärsmän. Eleverna kan bidra produktivt på ett tvärvetenskapligt lag att ta itu med komplexa problem. Studenterna har kärnverksamheten analys och förvaltning kunskap som behövs för biovetenskap industrin och kan ta ledande roller i att förverkliga målen för tekniska och affärsprojekt. Eleverna att förstå verksamheten, forskning och utveckling, regelverk, produktion och marknadsfunktioner i biovetenskap industrin. Eleverna att förstå översättningen av grundforskning och tekniska upptäckter till produkter och processer som gynnar samhället. Eleverna följer etiska principer i frågor som ingår i de biovetenskap industrin forsknings-, utvecklings- och affärsbekanta. Professionella Utvecklingsmöjligheter Förutom läroplanen professionell utveckling utbildning, KGI erbjuder också många co-fritidsaktiviteter inriktade på professionell utveckling under hela året. Dessa erfarenheter kan hjälpa eleverna polera sina yrkeskunskaper inom områdena skriftlig och muntlig kommunikation, intervjuer, och arbetar inom team. Experter från industrin kommer ofta att vara på campus för att hålla föredrag, delta i rundabordssamtal, eller träffa studenter under nätverksevenemang. Många (kanske de flesta) KGI studenter i slutändan hitta sitt jobb genom kontakter görs genom co-fritidsaktiviteter eller industristödda akademiska program såsom TMP. Studenter har möjlighet att utnyttja en e-portfölj system för att sammanställa och dokumentera sin yrkesverksamhet för att underlätta kommunikationen med potentiella arbetsgivare. PPM Specifik co-ämnesgränserna Events Under läsåret KGI anordnar tre co-ämnesgränserna program som utformats speciellt för att möta behoven hos PPM studenter: 1. Roundtable högtalarserie. Stående personer från biovetenskap industrin kommer att möta med PPM studenter, vanligtvis under lunchen, för att diskutera sina karriärer, bransch erfarenheter och engagera sig i diskussioner med PPM studenter. 2. Företagsbesök. PPM studenter, som en grupp, kommer att resa till biovetenskap företag eller liknande organisationer i södra Kalifornien. Detta kommer att tillåta elever att bli bekant med viktiga företag i regionen, tur laboratorier och andra anläggningar, och knyta kontakter med chefer från dessa företag. 3. mentorprogram. Mer erfarna yrkesmän kan vara ovärderliga källor till karriärrådgivning samt branschkontakter. KGI har ett brett nätverk av industrikontakter, med över 50 biovetenskap relaterade företag representerade på Corporate Advisory Council och styrelse KGI s. Alla intresserade PPM studenter ges möjlighet att arbeta med KGI Office of Career Services att hitta en mentor. Institute-Wide co-ämnesgränserna Events PPM studenter är också välkomna att delta i alla andra co-ämnesgränserna händelser. En ofullständig lista över de typer av co-ämnesgränserna evenemang som planerats för läsåret inkluderar: 1. "Focus fredagar" - Studerande i den tvååriga MBS program registrera typiskt i en serie av valbara kurser som omger en karriär-orienterad "större" under sitt andra år. KGI erbjuder fem majors: Business för biovetenskaper, Bioprocessing, Devices & Diagnostics, Pharmaceutical Discovery och utveckling, och klinisk och Regulatory Affairs. Detta år KGI anordnar en fredag ​​industri händelse runt vart och ett av dessa stora teman. Focus fredagar kommer att omfatta högtalare, rundabordsskivor och nätverkshändelser som ledare och forskare från företag som representerar den givna fokus spårområdet kommer att bjudas in till campus. Ännu viktigare, är detta en möjlighet för alla studenter att få en bättre förståelse av ett fokusområde, även om de inte planerar att ta avancerade kurser inom det. 2. Professional Skills Workshops - KGI studenter kommer att ha möjlighet att delta i en mängd olika workshops, vissa fokuserar på mycket praktiska områden såsom intervjuer och återuppta förberedelserna för industrin jobb, och några mycket komplexa, såsom immaterialrätt. De flesta professionella kompetens workshops kommer att hållas på fredag ​​eftermiddag. [-]

Filosofie Doktor I Systemteknik (Ph.D.)

The George Washington University - School of Engineering & Applied Science
Campusstudier Heltid 4 - 6 år September 2016 Amerikas förenta stater District of Columbia

Erbjuds genom Institutionen för teknik och systemteknik, Ph.D. program i Systems Engineering ger en bred kunskap om "systemtänkande" för att utforma och hantera storskaliga tekniska system under hela livscykeln. Fakultet forskning inom systemteknik inkluderar: tillämpad affärssystem teknik och analys; [+]

Programöversikt Erbjuds genom Institutionen för teknik och systemteknik, Ph.D. program i Systems Engineering ger en bred kunskap om "systemtänkande" för att utforma och hantera storskaliga tekniska system under hela livscykeln. Fakultet forskning inom systemteknik inkluderar: tillämpad affärssystem teknik och analys; affärs- och programutveckling; kritiska infrastruktursystem; riskbedömning och riskhantering; och mer. Eleverna välja mellan följande fokusområden: Operationsanalys och företagsledning Systemteknik och integration Enterprise informationssäkerhet Filosofie doktor i Systems Engineering (Ph.D.) Kredit timmar (för dem med en magisterexamen): 30 Kredit timmar (för dem utan en magisterexamen): 54 Varaktighet: 4-6 år Förutsättning kurser: Math 1231 Envariabelanalys I Math 1232 Envariabelanalys II Frivilliga överenskommelsen 3115 Engineering Analysis III kvalificerade tentor förslag försvar Slutprov Forskarutbildning undersökning Program Krav Programmet är uppdelat i två etapper. Den första omfattar en studie av närliggande områden av lärande för att stödja det allmänna området av forskningsinriktning och kulminerar i examen. Den andra, som består av egen forskning och presentationen av resultaten i en skriftlig avhandling kulminerar i slutprovet. Vid tillträde till den första etappen av programmet kommer studenten att träffa sin tilldelade rådgivare att strukturera sina utbildningar. Studenter som redan har en magisterexamen måste fylla minst 30 timmar kredit på forskarnivå, som alla måste fyllas i slutet av terminen där de tar sina doktors kvalificerade examen (DQE). För studenter utan magisterexamen krävs minst 54 timmar kredit i ett formellt program på forskarnivå. Dessutom är alla doktorander ta minst 24 timmar avhandling forskning när de har tagits upp till kandidatur (post DQE). Program Förutsättningar Följande kurser eller motsvarande är en förutsättning för D.Sc. program och krävs utöver kredit timmar diskuterats ovan: Math 31 enda variabel-kalkyl I Math 32 S enda variabel-Analys II Frivilliga överenskommelsen 3115 Engineering Analysis III Om inte uppfyllda vid antagning måste dessa kurser slutföras under det första studieåret. Forskarutbildningen koordinator kommer att utvärdera doktorander efter ett års studier och någon student som inte har fullgjort hans / hennes förutsättningar vid den tiden kommer att vara i strid med deras antagning kontrakt och utestängas från vidare studier. Grundläggande kurser Alla doktorander är skyldiga att vidta följande tre kurser: EMSE 6765 Data Analysis för ingenjörer och forskare (säljs under våren och hösten) EMSE 8000 Forskning formulering i EMSE (Erbjuds under våren) EMSE 8001 Survey of Research Methods i EMSE (Erbjuds i höst) Det rekommenderas att studenter väljer ytterligare avancerade metoder som är anpassad till deras doktorandarbete. Ph.D. antagning krav De sökande måste lämna följande material för att komma ifråga för antagning till ett masterprogram på SEAS. Allt material utom provresultat måste laddas upp till den elektroniska ansökningsblanketten: Webbanmälan Avskrifter Skannade kopior av inofficiella transkript krävs från alla högskolor och universitet deltog, även kredit har intjänats; Programmet avslutades inte; eller kredit visas som överföring kredit på en annan utskrift. Se till att alla utskrifter är ordentligt skannas och bifogas ansökan online. I annat fall kommer de sökande får meddelanden som begär läsbara transkript, vilket kan fördröja översyn av deras ansökan. Skicka inte skicka officiella utskrifter om du uppmanas att göra det av en SEAS antagning officer. Antagning beslut grundar sig på inofficiella transkript. För internationella sökande, se ytterligare krav för att fästa utländska transkript till ansökan online. GRE poäng Graduate Records Examination (GRE) som krävs av alla sökande, med undantag för dem som ansöker om en kombinerad femårigt program. GRE poäng skall skickas till institutionen nummer 5246 genom Educational Testing Service (ETS). Det finns inget minsta poäng som krävs på GRE för antagning. Men de sökande uppmanas att göra mål i den 90: e percentilen av den kvantitativa delen av examen för att anses vara konkurrenskraftig. Att se genomsnittliga GRE poäng från den senaste inkommande klass, besöka Graduate Student Profil. Kunskaper i engelska examen poäng (internationella sökande) Internationella sökande som inte fått en examen från en institution som ligger i USA eller engelsktalande land måste också lämna betyg från TOEFL, IELTS eller PTE Akademiska tentor. Vänligen se den internationella Antagnings avsnitt för information om engelska examen poängkrav och skicka poäng till GW. Rekommendationsbrev Minst tre (3) rekommendationsbrev krävs för att lämnas in tillsammans med ansökan online. Minst en rekommendation bör vara från en rådgivare och / eller fakultetsmedlem (s) vid den institution som du tjänat din högsta grad. Statement of Purpose Ansökningarna ska omfatta en uppsats av 400-600 ord som tydligt anger deras syfte att genomföra forskarutbildningen vid Washington University George; förklarar sina akademiska mål, forskningsintressen och karriärplaner; och diskuterar relaterade kvalifikationer inklusive college, professionell och samhällsaktiviteter, liksom andra betydande prestationer inte redan nämnts. Det är starkt uppmuntras att essäer hålla sig inom 600 ord gräns. Medan de sökande inte straffas för att lämna längre essäer, koncisa essäer är mer effektiva i att visa en sökandes motivation. Den Statement of Purpose måste skrivas av sökanden. Alla uppsats visar sig ha skrivits av någon annan än sökanden, eller plagieras från andra publicerade material, kommer att dras tillbaka från övervägande. Resumé / CV En aktuell CV eller meritförteckning (CV) ska laddas upp med den elektroniska ansökan. Om du har publicerat artiklar i fackgranskade publikationer, var vänlig och inkludera dem som en hyperlänk. Ph.D. de sökande måste också visa följande krav för att komma ifråga för antagning: En kandidat- eller magisterexamen i ett lämpligt område från en ackrediterad institution. Om sökanden har erhållit en magisterexamen, krävs minst medeltalet på 3,5 (på en skala från 4,0). Om sökanden endast har erhållit en kandidatexamen, måste det minsta medeltalet vara en 3,3 (på en skala från 4,0). [-]

Forskarutbildning I Internationell Förvaltning Och Organisation

Peter B. Gustavson School of Business at the University of Victoria
Campusstudier Heltid 4 år September 2016 Kanada Victoria

Forskarutbildningen i International Management & Organisation syftar till att utveckla individens kompetens inom forskning såväl som i undervisningen för att förbereda kandidater för en produktiv akademisk karriär. Vårt mål är att utveckla kandidater med ett integrerat ... [+]

Forskarutbildning i International Management & Organisation

Peter B. Gustavson School of Business "forskarutbildningen i International Management & Organisation erbjuder enastående studenterna möjlighet att utveckla de kunskaper och förmåga att ge dem möjlighet att bidra till framkanten av ledningen trodde. Utmanande och stimulerande, är programmet syftar till att utveckla individens kompetens inom forskning såväl som i undervisningen för att förbereda kandidater för en produktiv akademisk karriär.

Vår forskarutbildning i International Management och organisation är nära knutet till den etablerade vision och strategi Gustavson Handelshögskolan, som betonar ett internationellt, integrerad, innovativa och socialt ansvarstagande / hållbar strategi för utbildning. Akademiker i vår forskarutbildning kommer att utbildas i hantering av teori och metodik för att skapa insikter som publiceras i världens främsta akademiska ledningen tidskrifter. Doktorander kommer att lära sig om de senaste framstegen inom den internationella affärsverksamhet i teori och praktik genom grundläggande kurser och kommer också att kunna skräddarsy sin utbildning genom valbara. ... [-]


Phd I Teknisk Förvaltning

Western New England University
Campus eller Online-studier Heltid Deltid 3 - 6 år February 2017 Amerikas förenta stater Springfield + 1 fler

I denna hel- eller deltid program, kommer du att lära dig den tekniska djup och få bredden av kunskap för att bli en framgångsrik forskare, praktiker, eller utbildare i förvaltningen av teknik och teknologi. Du kommer att utveckla de färdigheter som behövs för att genomföra rigorösa forskning inom områden med anknytning till förbättring, design och förvaltning av projekt och program inom komplexa mänskliga / tekniska system, inklusive teknik, hälsovård, service och logistik / transportsystem. [+]

Bransch morgondagens ledare måste förtjäna sina meriter idag. Anmäl dig i Western New England universitets doktor i teknisk förvaltning och förbereda sig för att ta din plats på toppen av din organisation. I denna hel- eller deltid program, kommer du att lära dig den tekniska djup och få bredden av kunskap för att bli en framgångsrik forskare, praktiker, eller utbildare i förvaltningen av teknik och teknologi. Du kommer att utveckla de färdigheter som behövs för att genomföra rigorösa forskning inom områden med anknytning till förbättring, design och förvaltning av projekt och program inom komplexa mänskliga / tekniska system, inklusive teknik, hälsovård, service och logistik / transportsystem. Ansökningarna kommer att granskas enligt ett rullande schema efter 15 januari. Infarterna: Fall, vinter, vår, sommar. Antagning Krav Kandidater till doktor i Engineering Management bör ha en magisterexamen eller kandidatexamen i teknik eller närliggande disciplin. En kumulativ GPA på minst 3,5 (4,0 skala) kommer att krävas för antagning. En GRE poäng från de senaste fem åren, med en kombinerad verbal och kvantitativ poäng på minst ett 1100 kommer att krävas för övervägande. GRE reviderade provkonverteringstabell. Kandidater nedan etablerade GPA och GRE krav kommer att övervägas från fall till fall. Kandidater vars primära språket inte är engelska kommer att krävas för att visa kunskaper i engelska. Ytterligare behörighet omfattar följande: 1) Bevis för färdigställande av en sannolikhet och statistik kurs med betyget minst ett "C" 2) Kompetens i minst ett strukturerat programmeringsspråk (C ++, FORTRAN, Visual Basic, etc.) Examensuppgifter Doktorsexamen program är utformat för både hel och deltidsstuderande. Heltidsstuderande kan slutföra programmet i tre till fem år och deltidsstuderande kommer att kunna avsluta programmet i fyra till sex år. Studenter som inte genomför forskarutbildningen, men har träffat kraven för Civilingenjör Management examen kommer att delas ut den grad vid utträde ur programmet. Kandidater med en magisterexamen kommer att slutföra 30 högskolepoäng på 600 och 700-nivå och en 27-kredit avhandling för 57 totala utlåning. Kandidater med en kandidatexamen kommer att slutföra 60 poäng på 600 och 700-nivå och en 27-kredit avhandling för 87 totala utlåning. [-]

Läkare Ledningen

Case Western Reserve University, Weatherhead School of Management
Campusstudier Heltid 3 år September 2016 Amerikas förenta stater Cleveland

Affärs ledarskap allt som krävs för att integrera flera kunskapskällor, förstå uppfattningar om olika parter och sätta mänskliga värden i handling. Chefer utmanas att skapa social, intellektuell och ekonomiskt värde för deras organisationer och för samhället i stort bygger på noggrann och ljud bevis. Erkänner dessa utmaningar, Weatherhead School of Management erbjuder ... [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. Doktor of Management Affärs ledarskap allt som krävs för att integrera flera kunskapskällor, förstå uppfattningar om olika parter och sätta mänskliga värden i handling. Chefer utmanas att skapa social, intellektuell och ekonomiskt värde för deras organisationer och för samhället i stort bygger på noggrann och ljud bevis. Erkänner dessa utmaningar, Weatherhead School of Management erbjuder två doktorsexamina i ledarskap för yrkesverksamma: Doctor of Management (DM) och Designing Hållbara system spår i doktorsexamen i ledningen. DM är ett treårigt lockstep program med möjlighet att fullfölja Designing Hållbara system spår i doktorsexamen i ledningen. DM studenternas forskningsprojekt utvärderas av en fakultet granskningskommitté under loppet av programmet vid kritiska forsknings milstolpar. År ett Identifiera problemet med praktik Förstå och syntetisera relevant litteratur Komplett begrepps papper Initiera kvalitativa forskningsprojekt År två Komplett kvalitativ uppsats Utveckla teoretisk modell Initiera kvantitativa forskningsprojekt År Tre Komplett kvantitativ uppsats Komplett avhandling består av kvalitativa och kvantitativa forskningsprojekt Integrera forskningsprojekt i avhandlingen Ytterligare År (PhD i Management, Hållbara system) Riktad oberoende forskning Delta Research Seminarier Omfattande examen Förslag Defense Disputation Är detta rätt för mig? Syftet med DM programmet är att utveckla tanke ledare för en positiv utveckling av näringsliv och samhälle. En Weather DM studerande kombinerar en disciplinerad inställning till stipendium med fokus på tvingande problem praktiken. Kandidater genomföra flera rigorösa studier under programmet som introducera dem till de teorier, metoder och tekniker för evidensbaserad förvaltning. DM erfarenhet är att utrusta akademiker med de nödvändiga färdigheter för att tillämpa evidensbaserad förvaltning inom sina organisationer, att tillämpa forskning för att öva, att engagera sig och förbereda sig för självstyrd livslångt lärande i ledningen forskning, att fortsätta sprida forskning och att odla en bred profil för vetenskaplig undervisning. DM studenter kan också gälla för Designing Hållbara system spår i forskar i programförvaltningen, och därmed utvidga sina kurser ytterligare ett år. Denna fjärde året är tillägnad oberoende forskarstudier och forskningsverkstäder som tillåter eleverna att uppfylla kraven i en doktorsexamen i ledningen som erbjuds av School of Graduate Studies. Under båda programmen DM och doktorander är skyldiga att upprätta och lämna in sina forskningsrapporter till lämpliga högkvalitativa akademiska konferenser för granskning och presentation. En kärn mål för båda programmen är för studenter att göra ursprungliga intellektuella bidrag medan inskrivna i programmen. Fråga dig själv följande frågor: Är jag intellektuellt nyfiken? Tycker du om att läsa och uttrycka mina egna idéer i skrift? Får jag tillfredsställelse av att arbeta med koncept och se mönster och relationer mellan idéer? Tror jag att viktiga organisatoriska och sociala frågor kan lösas genom utveckling av kunskap? Är jag mottagliga för inlärning genom systematisk undersökning, både kvalitativt och kvantitativt? Har jag har motivation att bedriva fast forskning och bidra till tillämpad kunskap? Kan jag bidra till en blandad grupp som syftar till att bygga begrepp om hur världen fungerar? Har jag enheten och tid att slutföra en rigorös, tre år doktorsexamen? Fördel till Medverkande Vår DM erbjuder erfarna chefer enastående fördelar: En förståelse av att leda organisationer inom ramen för breda frågor, såsom kultur och politik, teknik och sociala system design och institutionella metoder för problemlösning En tvärvetenskaplig, integrativ, globalt perspektiv på kritiska organisatoriska och sociala frågor En unik metod för intellektuell undersökning betonar integrationen av teori och praktik Möjligheten att definiera och genomföra frågan orienterad forskning möjligt för deltagarna att skräddarsy sina studier och bidra till tillämpad förvaltning kunskap Intellektuell utveckling och personlig utveckling som individ, som chef och som en bidragande orsak till vetenskapssamhället och samhället En prestigefull doktorsexamen i förvaltningen uppnås genom en noggrann, strukturerad och omfattande pedagogisk erfarenhet för att arbeta professionellt Värde till organisationer För att konkurrera effektivt i dagens komplexa värld, organisationer kräver ledare som: Delta i tänkande och analys baserad på ett globalt perspektiv och förståelse för synpunkter som innehas av olika valkretsar Besitter ökad emissions identifiering och upplösning färdigheter som skall tillämpas i företagsledning praktiken Förstå ömsesidiga beroendet mellan organisationer och de samhällen där de fungerar Upprätthålla ett aktivt nätverk av kamrater inom och utanför en organisation Åta sig att principen om livslångt lärande och personlig utveckling för att öka deras värde till en organisation Weather unika praktiserande-stipendiat orientering kan du: Genomföra studier och projekt på frågor, problem och möjligheter av betydelse för din organisation Test, utvärdera och utveckla en mer sofistikerad förståelse och antaganden om globala trender som kommer att påverka din organisation och samhälle Få perspektiv på de globala utmaningar och möjligheter som kommer att påverka planer, strategier och policies som styr din organisation på lång sikt [-]

PhD - Förvaltnings PhD

Telfer School of Management
Campusstudier Heltid September 2016 Kanada Ottawa

I vår föränderliga värld behöver vi de ursprungliga teoretiker, fyndiga och seg. Vid Telfer School of Management, University of Ottawa, förstår vi att det nu är viktigt är introspektion, intuition och ovanför påverkan. [+]

Telfer forskarutbildningen I vår föränderliga värld behöver vi de ursprungliga teoretiker, fyndiga och seg. Vid Telfer School of Management, University of Ottawa, förstår vi att det nu är viktigt är introspektion, intuition och ovanför påverkan. Vårt uppdrag är att konsekvent hålla ett hållbart nätverk av kontakter och placera dig i hjärtat av detta nätverk. Holistisk, tvärvetenskaplig, avant-garde, är Telfer PhD program unikt och utmanande. Det ger studenterna utmaning. Vi lovar att ge dig alla medel för att ta din plats. Vi fortsätter vår forskning med internationellt erkända professorer och dela nät vi har smidda med våra alumner och näringslivet att lära sig med ledare, chefer och entreprenörer som ljusa qu'inspirants. Vårt forskarutbildningen är utvecklat för att bilda visionära och inflytelserika tänkare som har en positiv inverkan på människors liv, organisationer och samhällen genom sin forskning. Oavsett dina mål, kommer vi alltid att vara i närheten för att hjälpa dig att nå dem. Beläget i hjärtat av Ottawa, värd vår skola stolt 4200 elever, 200 lärare och mer än 25.000 studenter. Vår ackreditering av tre av de mest krävande internationella organisationer (AACSB, EQUIS och AMBA) visar att vi är erkänd som en av de bästa handelshögskolor i världen. Telfer PhD: Ta plats Telfer PhD är unik och intensiv, som syftar till att generera de kunskaper och färdigheter som har en inverkan på verksamheten - och världen. Utveckla forskning färdigheter som gör det möjligt för unga akademiker, forskare och vetenskapsmän att genomföra grundläggande, tillämpad och politik när det gäller förvaltningen. Skapa och sprida kunskap som bidrar till akademisk excellens och påverka strategin och beslutsfattandet inom industrin, regeringen och bland ideella organisationer. Få professionella kunskaper och färdigheter relaterade till ledarskap. Utveckla ett kritiskt tänkande och kreativitet parallellt med den kompetens som kommer att maximera din anställbarhet för professionella och akademiska karriärer, när de lär sig kommunicera med olika målgrupper. Vår unika metod omger våra studenter med originella och unika möjligheter för lärande och utveckling - det är en av många anledningar till varför vi är så stolta över vår förvaltning forskarutbildning. Doktorsledarskapsprogram Forskarutbildningen vid Telfer School of Management fokuserar på helhetsutveckling av kandidaterna. Det ger dem ett utrymme för de pågående diskussionerna om sina personliga och yrkesmässiga behov med sin handledare, i samråd med programledning och akademiska och yrkesmässiga mentorer (se nedan). Många verkstäder och personliga och yrkesmässiga utvecklingsaktiviteter erbjuds under PhD, antingen genom forskarledarutvecklingsprogram eller höjd program som utvecklats av fakulteten för Graduate och postdoktorala studier (FGPS) service och support för undervisning och lärande (PSAB). Tack vare dem, doktorander och forskarassistenter utveckla professionella färdigheter som hjälper dem in på arbetsmarknaden och det blomstra. Till exempel, workshops, seminarier och retreater kunde fokusera på att lära fall, hur man skriver produktivt eller få publiceras, bidragsansökningar, projektledning (uppsats), ett verk av multidisciplinära team och skiftande, produktiva nätverk, hur man gör det mesta av doktorsavhandling symposier, kritiskt tänkande och kreativitet, och bra mentor-lärling förhållande. Vi inbjuder regelbundet studenter till Telfer nätverksbyggande för chefer. Flera workshops, till exempel utbildningar och undervisningsmetoder, kommer att fokusera på de färdigheter klassrummet studenter. Aktiviteter på personlig utveckling skulle kunna täcka balans mellan arbete och privatliv, stresshantering eller tid, privatekonomi, ledarskap, kommunikation och social kompetens. tvärvetenskaplig forskning Som svar på den ökande efterfrågan på tvärvetenskaplig forskning som omfattar traditionella områden förvaltning, erbjuder vi två tvärvetenskapliga områden (Entreprenörskap och sjukvårdssystemen). Alla studenter, oavsett deras forskningsfält, undersöka tvärvetenskapliga karaktär beslutet. På alla områden, Telfer studenter utöver de traditionella gränserna för kunskap och införliva den i sitt arbete fördjupade kunskaper i ekonomi, finans, organisation, psykologi eller sociologi. Kärnan i forskar process nya frågor som ibland motstridiga och hållbarhet, ansvarsfull hantering och behovet av att balansera miljömässiga, ekonomiska och sociala. Etiska frågor kommer att behandlas under hela programmet. forskning Support Elever och lärare förlita sig på stöd från forskning Gren och hans personal för kritiska tjänster som hjälper dem att hitta finansiering, förbereder ansökningar, utveckla sina färdigheter, etc. Research Seminar i Management Telfer School är turen att vara värd för flera presentationer varje år. Vi är för närvarande organiserar tre serier av forskningsseminarier: förvaltningsForskningsSeminarier, Hälso Systems Research seminarier och workshops på forskningsutmaningar. Dessa tjänster att sammanföra ledande forskare, företagsledare, sjukhus chefer och beslutsfattare från den akademiska världen, näringslivet, myndigheter, forskningsinstitut, tankesmedjor, ambassader och hälsovårdsinstitutioner från hela världen för att samarbeta med våra elever och lärare. Vi inbjuder alla doktorander att göra åtminstone en presentation i samband med sin avhandling inom Telfer forskningsseminarier innan de börjar sitt examensarbete. De kommer också att uppmanas att lägga fram i serien innan konferensen; dessa forum kommer att ge dem möjlighet att presentera sina projekt och annan forskning, för att få en lönsam feedback från lärare och kamrater. erfarenhet av undervisning Vi rekommenderar vår undervisning praktik för alla studenter i Telfer PhD som överväger en akademisk karriär. Inledningsvis vi uppmuntra dem att hålla sin huvudlärare och andra lärare genom undervisning assistenttjänster och konferenser. För det andra rekommenderar vi deras certifiering i pedagogik från University of Ottawa, utformad för doktorander som vill förbättra sina karriärmöjligheter. Programstruktur Anmälan till forskarutbildningen utförs endast på heltid, i ansikte. Alla doktorander måste vara inskrivna på heltid under minst sex sessioner eller, när det gäller överföring av kontrolldoktors nio heltids sessioner. grundläggande kurser Krav programhantering doktorsavhandling innefattar uppnåendet av 27 poäng av kurser, en omfattande undersökning (i muntlig form och skriftlig), ett examensarbete och avhandling, enligt följande: Studenter i programmet (oavsett område av expertis) måste ta två obligatoriska grundläggande kurser. MGT7501 Metodologiska grunderna av forskningen i Management (3 sp.) Teoretiska och metodologiska grunderna för hantering forskning och forskningsetik. Teman är: föremål för samhällsvetenskaplig forskning, natur och roll teorier, förhållandet mellan fakta och värderingar, teoribildning, provning, förfalskning och inferens metoder för "positivism" och "icke- positivism "sociala studier av vetenskap och vetenskaplig etik forskning på människor. MGT7502 TEORETISK FÖRVALTNING (3sp.) Grunderna för de olika discipliner i ledningen granskas i samband med nya teoretiska paradigm och ibland motstridiga teoretiska paradigm, såsom rationell utbytesprocessen, hållbarhet, förvaltning och behovet att balansera miljömässiga, ekonomiska och sociala. avancerade kurser Förutom de två grundläggande kurser, måste studenterna ta tre avancerade kurser inom sitt område av specialisering. Den innehåller information om de kurser sidor inriktningar. MGT8501 Redovisning och presentation av finansiell information (3sp.) MGT8502 redovisning och kontroll (3 sp.) MGT8503 SÄRSKILDA forskningsområden inom redovisning och kontroll (3 sp.) ELLER MGT8504 forskning i entreprenörskap teorier (3sp.) MGT8505 ENTREPRENÖRSKAP FORSKNING (3sp.) MGT8506 SPECIELLA FUNKTIONER Entreprenör FORSKNING (3sp.) ELLER MGT8507 FINANCE (3 sp.) MGT8508 SENASTE UTVECKLINGEN I finansiera forskning (3sp.) MGT8509 SÄRSKILDA forskningsområden inom finansiering (3 sp.) ELLER MGT8510 Aktuella problem i administration av hälso- SYSTEMS (3sp.) MGT8511 MODELL och forskningsmetoder i hälsovårdssystem (3sp.) MGT8512 SPECIAL FUNKTIONER forskningsledning hälsovårdssystemen (3sp.) ELLER MGT8513 GRUNDLÄGGANDE PRINCIPER Mänskliga Resurser (3sp.) MGT8514 Grundläggande principer för ORGANIZATIONAL BETEENDE (3sp.) MGT8515 Specialkurs i Organizational Behavior FORSKNING OCH Mänskliga Resurser (3sp.) I samråd med avhandlingen kommittén, studenten kan istället för att följa en kurs av särskilda teman, välja en överlägsen för studier kurs som erbjuds av en annan akademisk enhet om den aktuella frågan är mer relevant för deras forskning avhandling. Alla elever måste ta minst tre kurser i forskningsmetodik (9 poäng). Slutligen, med tanke på den tvärvetenskapliga karaktär av programmet måste alla studenter ta en valbar kurs (3 poäng) i ett ämnesområde PhD annan än huvudområdet. MGT9997 SAMMANFATTNING AV UNDERSÖKNING examen, utförd av avhandlingen rådgivande kommittén har en skriftlig del och en muntlig del. Den student som passerar den skriftliga komponenten passerar sedan den orala. Studenten som misslyckas en eller annan av de två komponenterna av undersökningen har rätt endast en gång att hållas vid nästa session. Ett andra misslyckande i endera leder till pressa programmet. Översynen bör normalt föras före utgången av det femte mötet och senast före utgången av den sjätte sessionen på. Misslyckandet med att ta om testet i tid utgör ett misslyckande. MGT9998 Examensarbete Examensarbetet, som utarbetats under ledning av handledare, bör stödjas på ett tillfredsställande sätt av avhandlingen kommittén (CDT). MGT9999 AVHANDLING PhD i Telfer - ämnesområden Det viktiga är perfekt anpassning. Vi har utvecklat fem områden i studien kring vår forskningskompetens. Redovisning och styrning Entreprenörskap Finans human resource management och organisationsbeteende hälso- och sjukvårdssystem Redovisning och styrning I redovisning och kontroll, tittar vi på de frågor som revisorer, revisorer och ekonomichefer, bland annat. Eleverna kommer att undersöka ansvar, ansvarighet, interna / externa kontroller, föreskrifter, krav och praxis i styrning, omfattningen av internationella prestanda, ersättning, riskhantering och mätning av egen intellektuella kapital. Vi antar att de förstår redovisningsprocessen och erkänna de utmaningar i sin praktik - men Telfer studenter kommer att gå bortom begränsningarna i traditionell redovisning att införliva en ekonomisk dimension, ekonomisk, organisatorisk eller sociologiska rigorösa i sitt arbete på aktuella frågor. Entreprenörskap Entreprenörskap återspeglar tillväxten av små och medelstora företag (SMF), som står för en oproportionerligt stor andel av netto skapa arbetstillfällen och ekonomisk utveckling i Kanada och bidrar till den nationella handelsbalansen när företag expanderar till utomlands. Dessa resultat är inte bara i samband med skapandet av nya företag - en entreprenörsanda kan också tillämpas på stora företag och allmänheten, parapublic och ideella där nya idéer genererar program och processer som gynnar samhället medan helhet. Entreprenörskap är viktigt för utveckling av effektiva offentlig politik och utbildning av aktörer inom teknik kommersialisering. Alla hans undersåtar är tvärvetenskapliga, inklusive processer och företagande kognition, erkännande av möjligheter, framväxten av nya företag, intraprenörskap, socialt entreprenörskap, politik för små och medelstora låneavgift. Finans Finans är en viktig disciplin vid Telfer School of Management. Studenter undersöka de teoretiska och analytiska grunden för corporate finance, finansiella instrument, portföljhantering, intertemporala alternativ värdering av tillgångar och riskhantering. Fältet ger ekonomer i ekonomisk vetenskap och närliggande områden möjlighet att bedriva högre utbildning. Human resource management och organisatoriskt beteende (GRHCO) Human resource management och organisatoriska beteende studenter (GRHCO) kommer att utveckla en smak för forskning och kunskap när det gäller frågor som rör den mänskliga aspekten av arbetet, som ämnen på individnivå (sid. ex. rekrytering, urval, jobbanalys, prestanda), relations ämnen (sid. ex. länk människor att arbeta, mentorer skyddade förhållande, ledare-anhängare relation, mångfald och aktie) och ämnen på organisationsnivå (sid. ex. organisatoriskt lärande, change management, kompensationssystem, arbetsmarknadsrelationer), men också i förhållande till patienter från andra discipliner såsom psykologi och sociologi. hälso- och sjukvårdssystem Hälso- och sjukvårdssystemen forskning syftar till att förbättra effektiviteten, effektivitet och ansvarssystem för att tillhandahålla högkvalitativa tjänster till patienter. Forskningen omfattar förvaltning perspektiv såsom styrning, resurser, finansiella system, prestanda, organisatoriskt beteende, hälsoinformatik, beslutsstöd, beslutsfattandet i kliniska, expertsystem och analys och utveckling av system. Måste betraktas som en viktig del av området, dess tvärvetenskapliga natur - han bygger på forskningsmetoder och metoder från flera områden. Dess centrala mål är att utbilda nästa generation av forskare som tillämpar innovativa metoder av den vetenskapliga upptäckten att bättre förstå hälso- och sjukvårdssystemen och stödja beslutsfattande för kostnadseffektiv leverans av hälso- och sjukvårdstjänster. Telfer kärn forskargrupp speglar den tvärvetenskapliga aktiviteter, bland annat hälsovård kompetens, hälsa förvaltning, hälsoekonomi, samhällsvetenskap, ledning, operationsanalys, datavetenskap och medicin. Antagning För att ansökan ska beaktas, måste du: Som ett examensarbete inom ett område som är relevant för ämnesområdet: Redovisning: redovisning eller finansiering; Entreprenörskap: Hantering och samhällsvetenskap, och enligt forsknings ämne, kan kandidater från andra områden vara berättigade; Ekonomi: Ekonomi, eller närliggande område med en stark bakgrund inom finansiell teori och en förståelse för dess tillämpning på den ekonomiska förvaltningen; Health Systems: Health Systems, omvårdnad, hälsoinformatik, hälsovetenskap. Enligt avhandlingen, magisterexamen i informationssystem, e-handel eller operationsanalys tekniker kan vara lämpliga; Human Resource Management (HRM) och organisationsbeteende (CO): HRM / CO eller psykologi. En medeltalet (CGPA) A- (80%); Ett resultat av den 80: e percentilen till ett minimum Graduate Management Admission Test (Graduate Management Admission Test - GMAT) eller Graduate Record Examination (GRE); Flytande engelska (tal och skrift); En intervju med intagningarna utskott eller en ledamot kan krävas vid behov. Tidsfrist för inlämnande av en ansökan Alla sökande: 15 januari Varje handling i ett annat språk än engelska eller franska språket skall åtföljas av en bestyrkt översättning till ett eller flera av dessa två språk. färdighetsprov GMAT och GRE Den doktor i Management-programmet kräver ett av två tillträdesprov: Graduate Management Admission Test® (GMAT®): ett samlat resultat faller åtminstone den 80: e percentilen. Notera att valbara kandidater har ofta högre än minimi resultat. Graduate Examination Records® (GRE®): sträva efter åtminstone den 80: e percentilen för varje del av testet. OBS GMAT eller GRE är obligatoriskt för doktorsexamen i Management-programmet. Inga undantag kommer att tillåtas. språkkrav Programmet ges i huvudsak på engelska. Alla sökande vars första språket inte är engelska måste visa kunskaper i engelska genom att lämna in ett av de dokument som visas i listan nedan: En poäng på minst 100 på internetversion av Test av engelska som främmande språk (TOEFL). TOEFL administreras av Educational Testing Service, Box 899, Princeton, NJ, USA, 08540; besöka webbplatsen på adressen www.web1.toefl.org. En poäng på minst 7 i åtminstone tre av de fyra händelserna i test International English Language Testing System (IELTS) (läsa, lyssna, skriva, tala) och åtminstone sex i den fjärde rundan. IELTS administreras av British Council: www.ielts.org. Intyg om prestation under de senaste fem åren, ett program som leder till en examen i ett engelskspråkigt universitet. Bevis på senare förlängd vistelse och utövande av ett yrke i ett engelsktalande land (normalt under en period på minst fyra år under de senaste sex åren). En slutlig poäng på minst 4,5 till CanTEST, som förvaltas av University of Ottawa, där ingen enskild anmärkning är under 4,5, inklusive orala partiet. En poäng på minst 68 vid Pearson Test av engelska (Academic) (PTE Academic). [-]

Interaktiv Phd

LIGS University
Online Deltid 2 - 3 år Öppen antagning Amerikas förenta stater Honolulu Tjeckien Prag + 2 fler

Forskarutbildningen vid LIGS University tillhandahålls av modern interaktiv e-formulär. Det gör att studera flexibelt - du kan börja när som helst under året och studera när som helst och var som helst i världen. [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. Forskarutbildningen vid LIGS University tillhandahålls av modern interaktiv e-formulär. Det gör att studera flexibelt - du kan börja när som helst under året och studera när som helst och var som helst i världen. Du väljer din PhD specialisering och kurser som du vill studera. Det är upp till dig och dina preferenser. Programmets struktur Doktorandprogram Interaktiv online PhD omfattar totalt 12 kurser. Studenter komplett 6 kurser från vetenskapliga modulen forskning (uniform för alla studenter), 3 kurser av specialisering (som du väljer) och 3 kurser från tillvalsmodul (som du väljer). Integrerad del av programmet är publiceringen aktiviteten. Fördjupning (Eleverna väljer inriktning för sig, det finns 3 kurser i respektive inriktning) Specialisering Interactive Online PhD i Management ledning Strategic Management Projektledning Specialisering Interactive Online PhD i finans Ekonomisk förvaltning Riskhantering Finansiell rapportering och analys Specialisering interaktiv e doktor i marknadsföring Global marknadsföring Marknadskommunikation Managed Kommunikation med media Specialisering Interactive Online PhD i HR Management HR Planering och utveckling av mänskliga resurser Rekrytering och urval Specialisering Interactive Online PhD inom skogsbruk World Forestry World Game Hantering Skogscertifiering Specialisering Interactive Online doktor i naturresurshushållning Förnybara naturresurser Global Sourcing av träråvara Omfattande utnyttjande av biomassa Forest Specialisering Interactive Online PhD i Nature Protection Förvaltning Natur och landskapsskyddsområde Miljöskydd Luft och vattenskydd En tillvalsmodul (deltagare väljer 3 försökspersoner, kan utvalda kurser inte vara densamma som de kurser den valda inriktningen). ledning Strategic Management Projektledning Processhantering Ekonomisk förvaltning Riskhantering Finansiella marknader och investeringar Finansiell rapportering och analys Managerial Accounting Strategic Management of Sales E-handel HR Planering och utveckling av mänskliga resurser Rekrytering och urval Marknadsföring och kommunikation Internet som en del av meddelandet Marketing Strategy Managed Kommunikation med media Strategi och taktik i en talesperson Marknadskommunikation Global marknadsföring World Forestry World Game Hantering Skogscertifiering Förnybara naturresurser Global Sourcing av träråvara Omfattande utnyttjande av biomassa Forest Natur och landskapsskyddsområde Miljöskydd Luft och vattenskydd Metod och form av utbildning Interaktiv Online forskarutbildningen finns i ett interaktivt formulär online under ledning av en handledare - handledare. Det finns obligatoriska och fakultativa studiekrav: Obligatoriska moment (måste fyllas i för att uppgradera med framgång) Du måste passera en e-test och lämna in en seminariepapper från varje kurs på specialiseringen och tillvalsmodul Förbi den vetenskapliga-forskningsmodul Du måste studera för sig den teoretiska grunden för genomgången av programmet Publikationen aktivitet krävs i en minsta omfattning av 4 avhandlingar Disputation måste lämnas in och försvaras Fakultativa verksamheter (ingår inte i den allmänna undervisningen) Individuella tutorials (webinars) - 2-4 per år. Engelska språkkurs på Hawaii. Student informationssystem: Studenterna har tillgång till alla uppgifter om sina studier samt läromedel, kontaktuppgifter till lärare och personal - allt detta i en säker miljö för student informationssystem (SIS). Tack till SIS kan du studera när som helst och var som helst i världen och samtidigt ha all information om dina studier och avhandlingar till hands. Hur kan jag kommunicera med lärare i LIGS University? E-postkommunikation Chatt (inom SIS, Skype, Facebook) Telefon (mobil, Skype, etc.) Slutförande av programmet: Alla framgångsrika akademiker tjäna en examen och ett diplom från en amerikansk LIGS University. [-]

Phd I Transformativa Studier (online-program)

California Institute of Integral Studies
Online och Campus-kombinerat Heltid 2 år September 2016 Amerikas förenta stater San Francisco

Det primära fokus för forskarutbildningen i Transformative studier är att utveckla tanke ledare som har åtagit sig att utforska ledande frågor i innovativa sätt som kombinerar stipendium, kreativitet och själv utredning. [+]

Transformative Studier (Online Program) FALL ENTRÉ ENDAST Stipendium, kreativitet, själv Förfrågan Det primära fokus för forskarutbildningen i Transformative studier är att utveckla tanke ledare som har åtagit sig att utforska ledande frågor i innovativa sätt som kombinerar stipendium, kreativitet och själv utredning. Programmet sätter stort värde på att utveckla förmågan att delta i den vetenskapliga diskursen genom publicering, och om vikten av att se akademisk undersökning som en möjlighet till personlig och social omvandling, medan grundstötning omvälvande processer i akademisk djup, stringens och fantasi. Programmet fokuserar på utvecklingen av följande bemärkelser: Göra en ursprunglig tvärforskningsbidrag inom ett valt område undersökningskommitté. Engagemang i utredningen som en kreativ och samarbetsprocess inom ramen för en gemenskap av elever. Engagera undersökning som en integrerad, andliga och omvälvande process av personlig och social transformation.Applying sin forskning till verkliga problem, utforma och förkroppsligar sina värderingar, och skickligt sätta teori till praktik. Program Format för Transformative Studies Program Den Transformative Studies Programmet ges i en online-format. Eleverna arbetar i online-miljön i kritisk informationsinfrastruktur virtuella klassrummet. Under de två åren av kurser, studenterna träffas två gånger per år i Bay Area för fem till sju dagar bostäder intensives. Eftersom intensives är en viktig aspekt av lärandet, är deltagande i intensives obligatoriskt. Ansök till Transformative Studies Program Detta program ritar olika studenter artister, advokater, lärare, ministrar, socialarbetare-som är passionerade och självstyrt, men som uppskattar de kreativa frågor som en internationell gemenskap av elever. Fyra intensiva veckor tillbringade i kritisk informationsinfrastruktur förstärka de starka band som eleverna bildar nätet. Efter en erfarenhets Capstone projekt, våra studenter bedriva en mängd olika yrken, bland annat universitet och nätbaserad undervisning, organisatoriska och mångfald rådgivning, film och internationell förvaltning. Antagning till programmet Sökande till Transformative Studies Forskarskolan ska lämna in en självbiografisk uttalande och två rekommendationsbrev, med åtminstone ett från en akademisk rådgivare eller någon som känner till den sökandes förmåga att göra avancerad akademisk arbete. De sökande uppmanas också att ge ett färskt exempel på vetenskapligt skrivande, en resumé av relevanta erfarenheter, och av särskild betydelse, en en- till tre sidor redogörelse för hur resurserna i denna läroplan kommer att användas för att främja en vald undersökning. Färdigheter och kompetenser Den sökande skall ha visat kunskap och kompetens i sitt arbetsfält, som kan vara i sådana områden som utbildning, hälso- och sjukvård, konst, social aktivism, psykologi, organisationsutveckling, eller företagsledning. Sökande bör ha en bevisad förmåga att lära sig och att arbeta både självständigt och tillsammans. Alla elever måste ha en konsekvent tillgång till en dator med kapacitet att navigera på Internet och webben, och möjligheten att använda online medium för en ständig dialog. Denna tvär program kombinerar en sofistikerad förståelse för olika sätt att strukturera kunskap med förmåga att tillämpa denna kunskap i original forskning. Eleverna upplever undersökning som omvälvande process, utforska flera teoretiska ansatser i en mängd olika discipliner, och skickligt matchande lämpliga metoder för att undersöka frågor. Prisbelönt lärare och författare Allan Combs riktar fokus på Integral Studies. [-]

Doktor I Konsument, Dräkt Och Detaljhandel Studier

University of North Carolina Greensboro
Campusstudier Heltid 60 öppettider August 2017 Amerikas förenta stater Greensboro

För dem som föreställer sig som universitetsprofessorer dela sin passion för konsument, dräkt och Retail studier med blivande studenter, är en doktor inom en enastående studier att fullfölja. Genom att gräva djupt in spännande ämnen som sträcker sig från marknadsföring till konsumentbeteende, kommer du att få en expert förståelse för branschen och hur man tillämpa dina kunskaper för framgång inom området. CARS forskar studieprogram som leder till filosofie doktorsexamen krävs minst 60 timmar (90 bortom BS) och slutförandet av en avhandling. [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. PhD i konsument, dräkt, och Retail studier För dem som föreställer sig som universitetsprofessorer dela sin passion för konsument, dräkt, och Retail studier med blivande studenter, är en doktor inom en enastående studier att fullfölja. Genom att gräva djupt in spännande ämnen som sträcker sig från marknadsföring till konsumentbeteende, kommer du att få en expert förståelse för branschen och hur man tillämpa dina kunskaper för framgång inom området. CARS forskar studieprogram som leder till filosofie doktorsexamen krävs minst 60 timmar (90 bortom BS) och slutförandet av en avhandling. Provforskarutbildningskurser inkluderar: CRS 712: teoriutveckling i konsument, kläder och Retail studier Undersökning av affärsrelaterade marknadsföringsteorier. Analys av marknadsföringsteorier, modeller och begreppsmässiga ramar. Inkluderar business-to-business, konsument, kundrelationer och ekonomiska teorier. CRS 713: Kvalitativ metodik inom Konsument, dräkt och Retail studier Utforskning av utvecklingen och användningen av kvalitativ forskningsmetod. Fokus på tillämpning av kvalitativ metod för att mångsidigt forskningsproblem, förfaranden för insamling av data och analys metoder. CRS 721: Consumer Behavior i kläder och Detaljhandel Aktuella teorier och forskning inom konsumentbeteende. Tillämpning av konsumentbeteendemodeller till kläder, kläder-relaterade produkter och detaljhandel genom individualiserade forskningsprojekt. Denna skola erbjuder program: Engelska [-]

Nätet PhD I Ledarskap

University of the Cumberlands
Online Deltid 3 - 3 år October 2016 Amerikas förenta stater Williamsburg

Akademiska institutioner runt om i landet behöver människor som kan vägleda och leda dem i positiv nya riktningar. Med en doktorsexamen i ledarskap från University of the Cumberlands kan du förbereda sig för att bli en av dessa ledare och ta dagens institutioner snyggt in i framtiden. [+]

Akademiska institutioner runt om i landet behöver människor som kan vägleda och leda dem i positiv nya riktningar. Med en doktorsexamen i ledarskap från University of the Cumberlands kan du förbereda sig för att bli en av dessa ledare och ta dagens institutioner snyggt in i framtiden. Under detta online forskarutbildningen i pedagogiskt ledarskap, kommer du att delta i en omfattande studie av effektivt ledarskap, undervisning och administrativa metoder. Du kommer också att ta en grundlig titt på politik som är involverade i utbildningsbeslutsstrategier process, program planering och utvärdering. UC: s nätet Ph.D. i Ledarskap innehåller läroplanen alternativ som gör att du kan bli en avancerad utövare med lokala organisationer, högskolor och K-12 skolor. Programkurs arbete för vår Ph.D. program i Kentucky betonar ledarskap i kollegiala nivåer Business, Criminal Justice, utbildning, engelska, hälsovetenskap, historia, Information Security Systems, matematik, psykologi, religion, och Student personal. Mission och Mål Uppdraget för detta program är att förbereda dig att göra värdefulla och innovativa bidrag i olika ledarroller och organisatoriska inställningar. Våra utbildningsprogram och instruktörer är dedikerade att hjälpa dig fördjupa dina kunskaper och förståelse för pedagogik, samtidigt som det hjälper du förlänga din forskning och tillämpning förmåga att strategiskt lösa problem som du stöter på. Detta program är utformat för att: Hjälpa dig att förbättra högskolor och skolor genom bättre kritiskt och reflekterande tänkande Hjälpa dig att bli mer effektiv på college, skoldistrikt eller enhetsnivå Stärk din forskning, analytisk och kommunikationsförmåga så att du kan bli en bättre beslutsfattare Förbättra din kunskapsinnehållet i en specialitet område Hjälpa dig att marknadsföra public service och etiskt ledarskap i yrkes- och samhälls inställningar Examensuppgifter Forskar spår i ledarskap i allmänhet ses som mer teori och forskningsintensiv än en utövares examen såsom en EdD; studenter bedriver PhD i ledarskap måste fylla i läroplanen fastställts för EDD i pedagogiskt ledarskap plus ytterligare sex timmar fördelas enligt följande: en doktorandkurs där ledarskapsteorier och begrepp i en icke-akademisk miljö är ett centralt tema och en kurs där icke -academic statistik eller forskningsmetoder är i fokus. PhD i ledarskap, därför kräver ett minimum av 66 timmar utöver magisterexamen. Även en doktorand kan bedriva tillämpad forskning som avhandlingsämne, förväntas det att en godkänd avhandling kommer att byggas på en mer grundlig teoretisk grund än ett liknande projekt som kulminerar i ett EDD avhandling. Förkunskapskrav: Håll en magisterexamen från ett ackrediterat college. Har en 3,5 GPA (på en 4-gradig skala) på hela examen arbete som kontrolleras av officiella avskrifter. Har tjänat under de senaste 5 åren har en kombinerad verbal och kvantitativ resultat på minst 300 (800 föregående skala) på Graduate Record Examination (GRE) eller en poäng på minst 400 på Miller Analogier Test (MAT). Provresultat som är äldre än fem år kan övervägas om de är över 300 (800 föregående skala) på GRE och 400 på mattan. Ge tre (3) rekommendationsbrev, varav en (1) brev från en handledare eller professor. Bokstäverna skall tas emot direkt från individer gör rekommendation. Tillhandahålla en skriftlig prov beskriver studentens forskningsintressen. Vid bedömningen av sökandens essä, är kontroll placeras på grammatik, röst och ämne; observera att presumtiva forskningsområden måste rymmas inom intervallet kompetens och intressen som programmet fakultet rimligen kunde övervaka. Uppnå en tillfredsställande poäng 76 (PhD) eller 67 (EDD) (49: e och 55: e percentilen, respektive) på programmets grundläggande färdigheter test. Tillhandahålla dokumentation av språkkunskaper för icke-engelska som modersmål, såsom en värdering rapport från Test av engelska som främmande språk (TOEFL) i International English Language Testing System (IELTS). De lägsta godtagbara TOEFL eller IELTS poäng för antagning är: Pappersbaserade TOEFL (PBT): 550 Internetbaserade TOEFL (IBT): 79 IELTS: 6 Om alla ovanstående kriterier uppfylls, måste den blivande studenten intervjuas av chefen för forskarutbildning eller representanter. Kurser: * Den Ph.D i ledarskap matchar Ed.D i pedagogiskt ledarskap plus 6 ytterligare kredit timmar fördelade enligt följande: En doktorandkurs där ledarskapsteorier och begrepp i en icke-akademisk miljö är ett centralt tema och En doktorandkurs där icke-akademiska statistik eller forskningsmetoder är i fokus Nödvändiga Klasser Läroplan och kultur. (12 timmar kredit) lärande i vuxen ålder undervisning och lärande Online Grant Writing och utvecklingsförslag ledarskap i ett historiskt sammanhang ADMINISTRERING (15 timmar kredit) The Politics of Organizational beslutsfattandet Program planering och bedömning ledarskap i teori och praktik förändringsprocessen högre utbildning i Amerika Forskning. (15 timmar kredit) Trendanalys i beslutsfattandet Avhandling Seminar Advanced Research Methods Disputation. 6 kredit timmar. Innehåll specialitet område. (18 timmar) Kurser väljs från en rad olika discipliner: affär, straffrätt, utbildning, engelska, hälsa vetenskap, historia, informationssystem, matematik, religion (departement), psykologi eller studentpersonaltjänster. [-]

Edd / PhD, Ledarskap, Högre Utbildning

Concordia University Chicago Online
Campus eller Online-studier Öppen antagning Amerikas förenta stater Chicago

Concordia University Chicago Institutionen för ledarskap ligger långt framme i att ge lärare med kvalitet, relevant och aktuell forskarutbildning, vilket ökar ledning av offentliga och icke-offentlig lärare och administratörer som de positivt påverkar skolor. [+]

PhD-program i Ledning i Nordamerika 2016. Concordia University Chicago Institutionen för ledarskap ligger långt framme i att ge lärare med kvalitet, relevant och aktuell forskarutbildning, vilket ökar ledning av offentliga och icke-offentlig lärare och administratörer som de positivt påverkar skolor. Vi förespråkar för våra doktorander grad kandidater och alla studenter inom den offentliga och icke-offentlig skolor. Vi är reflekterande yrkesverksamma som tillhandahåller kvalitet, relevant och aktuell utbildning för våra examen kandidater i ledarskap. Vi förbereder våra kandidater att vara lärare och administratör ledare som styr offentliga och icke-offentlig skola i tjänst hos eleverna så att de kan bli effektiva medborgare i ett globalt samhälle. Om graden Detta forskarutbildningen förbereder kandidater till offentliga eller icke-offentliga distriktsomfattande administrativa ansvaret. Programmet är utformat för att hjälpa doktoranden: Främja framgången för alla elever genom att utveckla och genomföra en gemensam syn på lärande som stöder inlärningsprocessen. Utveckla avancerade färdigheter i förvaltningen av organisationen, verksamheten och resurser för en säker, effektiv och effektiva inlärningsmiljöer i skolor och distrikt. Samarbeta med personal, styrelserna för utbildning, studenter, familjer och samhällsmedlemmar som svar på olika utbildnings- och samhällsintressen och behov samt mobilisera samhällets resurser. Visa integritet, rättvisa och etiskt beteende för att stödja och främja utvecklingen av en moralisk utbildningsväsendet. Förstå och reagera på de större politiska, sociala, ekonomiska, rättsliga och kulturella sammanhang. Program Kompetens och utfall Demonstrera Instructional Ledarskap Kompetens: Analysera instruktions-program och elevernas prestationer data för att stödja framgång för alla studenter. Resultat: Kandidater visa förståelse för en mängd olika undervisningsforskningsmetoder och kan analysera jämförbara styrkor och svagheter i varje metod. Kandidater kan använda kvalitativa och kvantitativa data, lämpliga forskningsmetoder, teknik och informationssystem för att utveckla en långsiktig plan för ett distrikt som bedömer distriktets förbättring och ansvarssystem. Kandidater visa förmåga att använda och främja teknik och informationssystem för att berika distrikts läroplan och undervisning, övervaka instruktions metoder och ge stöd till administratörer som har behov av förbättring. Kandidater visa förmåga att fördela och motivera resurser för att upprätthålla den instruktions programmet. Kandidater visa förmåga att underlätta och delta i aktiviteter som använder bästa praxis och sund pedagogisk forskning för att förbättra undervisningsprogram. Kandidater visa förmåga att hjälpa skolan och distriktspersonal i att förstå och tillämpa bästa praxis för elevernas lärande. Kandidater förstå och kan tillämpa oro för mångfald, mänskliga utvecklingsteori, och beprövad lärande och motiverande teorier till inlärningsprocessen. Kandidaterna förstå hur man använder lämpliga forskningsstrategier att profilera elevernas prestationer i ett distrikt och analysera skillnader mellan undergrupper. Demonstrera Ethical Vision Ledarskap Kompetens: Utvärdera skolmiljön, kultur och professionell personal för att säkerställa stöd till framgång för alla studenter. Resultat: Kandidater visa kunskap om vuxna inlärningsstrategier och förmåga att tillämpa teknik och forskning för professionell utveckling konstruktion med inriktning på autentiska problem och uppgifter, mentorskap, coachning, konferenser och andra tekniker som främjar nya kunskaper och färdigheter på arbetsplatsen. Kandidater visa förmåga att använda strategier som observationer och samarbets reflektion för att bilda omfattande professionella tillväxtplaner med distrikts- och skolpersonal. Kandidater utveckla individuella professionella tillväxtplaner som återspeglar engagemang för livslångt lärande och bästa praxis. Demonstrera effektiva, praktiska och etiska förvaltning Ledarskap Kompetens: Plan för en effektiv användning av skatte, mänskliga och materiella resurser för att främja framgången för alla studenter inom en säker, effektiv och effektiv inlärningsmiljö. Resultat: Kandidater visa förmåga att använda forskningsbaserad kunskap om lärande, undervisning, student utveckling, organisationsutveckling och datahantering att optimera lärande för alla elever. Kandidater visar effektiv organisation av skatte, mänskliga och materiella resurser och prioritera elevernas lärande och säkerhet samtidigt visa förståelse för distriktsbudgeteringsprocesser och förvaltningsansvar. Kandidater visa förmåga att organisera ett distrikt baserat på indikatorer för rättvisa och effektivitet och kan tillämpa rättsliga principer som främjar rättvisa. Kandidater visa förståelse för hur man ansöker rättsliga principer för att främja och tillhandahålla säkra, effektiva och ändamålsenliga anläggningar. Visa förmåga att kommunicera effektivt med föräldrar och andra medlemmar Kompetens: Engagera det omgivande samhället till stöd för att säkerställa framgång för alla studenter. Resultat: Kandidater visa förmåga att underlätta planeringen och genomförandet av program och tjänster som sammanför resurser familjer och samhället att positivt påverka elevernas lärande. Kandidater visa förmåga att använda offentlig information och forskningsbaserad kunskap om frågor och trender för att samarbeta med gruppmedlemmar och samhällsorganisationer att ha en positiv effekt på elevernas lärande. Kandidater tillämpa en förståelse av samhällsrelationer modeller, marknadsföringsstrategier och processer, datadriven beslutsfattandet och kommunikationsteori till hantverk ramar för skola, näringsliv, samhälle, regering och partnerskap för högre utbildning. Kandidater visa förmåga att utveckla och genomföra en plan för att vårda relationer med lokala ledare och att nå ut till olika företag, religiösa, politiska och serviceorganisationer för att stärka program och stöd distriktets mål. Kandidater visa förmåga att involvera samhällsmedlemmar, grupper och andra intressenter i distriktet beslutsfattandet, vilket återspeglar en förståelse för strategier för att kapitalisera på distriktets viktig roll i samhället i stort. Kandidater visa förmåga att samarbeta med samhällsorgan för att integrera hälsa, sociala och andra tjänster i skolorna för att ta itu med student- och familjeförhållanden som påverkar inlärning. Kandidater visa förmåga att genomföra samhällsrelationer som modell effektiv medie förbindelser praxis. Kandidater utveckla och implementera strategier som stödjer medverkan av familjer i utbildningen av sina barn, förstärkande bland distrikts personal det förtroende som familjer har det bästa för sina barn i åtanke. Förstå Olika populationer Kompetens: visa medvetenhet och känslighet till behoven hos alla elever att säkerställa utbildningsresultat inom skolor och distrikt. Resultat: Kandidater använder aktuell kunskap om regler och förordningar som styr utbildning för underpopulationer (dvs specialundervisning, begåvad och begåvad, ELL, etniska undergrupper). Kandidater visa respekt för andras rättigheter när det gäller sekretess, värdighet och ärlighet. Kandidater utvärdera data och fastställa behoven för servering delpopulationer för att säkerställa skolframgång och lämplig prestation. Kandidater stödja program och tjänster som hyllar och stödjer de olika formerna av skolor och distrikt. Förstå det större sammanhanget Kompetens: Samarbeta med relevanta enheter utanför skolan för att stödja framgången av alla studenter. Resultat: Kandidater visa förmåga att använda lämpliga forskningsmetoder, teorier och begrepp för att förbättra distriktets verksamhet. Kandidater visa förståelse för de komplexa orsakerna till fattigdom och andra nackdelar och deras effekter på familjer, samhällen, barn och lärande. Kandidater visa förståelse av politik, lagar och förordningar som antagits av lokala, statliga och federala myndigheter som påverkar ett visst distrikt. Kandidater kan förklara systemet för finansiering av offentliga skolor och dess effekter på en rättvis fördelning av utbildningsmöjligheter inom ett område. Kandidater visa förmåga att arbeta med politiska ledare på lokal, delstatlig och nationell nivå. Kandidater kan tillämpa en förståelse för hur särskilda lagar på lokal, delstatlig och federal nivå påverkar skoldistrikt och invånare. Kandidater språkar positioner som svar på föreslagna policyförändringar som skulle gynnas eller skada distrikt och förklara hur föreslagna riktlinjer och lagar kan förbättra utbildnings- och sociala möjligheter för specifika samhällen. [-]